عکاسی از محصولات یکی از راههای درآمدزایی از عکاسیه. چیزی که خب به همین دلیل علاقهمندای فراوانی هم داره؛ اما مثه بقیهی قسمتای عکاسی، با دو شاخهی نور خریدن و یه دوربین دیجیتال گرفتن و یه محصول گذاشتن جلوش، دیگه خودمونو جزئی از جامعهی عکاسان محصول و عکاسان تبلیغاتی میدونیم. ?
اول باید بدونید که برای هرچیزی یه صبر و حوصلهای نیازه. اگر مقدمات عکاسیو گذروندین و حالا قصد دارین که وارد این بخش از عکاسی بشین و شروع کنید به درآمدزایی، خب ابتدا یه نیم ساعتی بشینید پای صحبتای آقای کانراد ییک که تو حوزهی خودش فردی متخصصه. اینو باید بدونید، وقتی عکاسی محصولات انجام میدهید، موضوعات زیادی را باید در نظر بگیرید که این موضوعات محدودهی گستردهای داره.
دوره آموزشی مقدمه ای بر عکاسی محصولات
?کلیک کنید?
مدرس دوره عکاسی از محصولات
کانراد ییک، مربی و بنیانگذار استودیوی عکاسی تجاری مکسول ییک(Maxwell Eek Photography) است. بیش از بیست سال در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و همچنین در دانشگاه اکلاهاما عکاسی خونده.
علاوه بر سوابق تدریس مختلف، کانراد ییک بیش از ۱۵ سال در موسسهی هنرهای اُکلاهما، که بطور جهانی شناختهشده است، همکاری داشته است. او همچنین مدرس، عضو هیئت مشاوران هنرهای بصری و از هیئت مدیران این موسسه بوده است. وی در حال حاضر مدیر اجرایی و مسئول تمامی هیئتهای مشاورهی این موسسه است.
شرح دوره آموزشی مقدماتی بر عکاسی محصولات
یک عکس محصول درست و حسابی، با دقت و جزئیات، ظاهر محصول را نشان میدهد و به شناخت ما از آن محصول کمک شایانی میکند و در عین حال بهترین ظاهر از آن محصول را نیز به نمایش می گذارد. تو این دوره، کانراد ییک با شما در مورد تجربیات چندین و چند سالش در مورد عکاسی محصول صحبت میکنه و یه سری نکاتِ ظریف مقدماتیو باهاتون در میون میزاره.